انتشارموتور بازی سازی و رندر در لحظه unity برای سال 2019

در زمانی مشترک 2 رقیب اصلی ساخت موتورهای بلادرنگ یعنی unityو unreal با تغیراتی بسیاری برای شاخ و شانه کشیدن در مقابل همدیگر کاربران را حسابی غافلگیر کرده اند

در این قسمت Unity با لیست بلند بالایی از تغییرات و بهینه سازی ها که در لیست به آن اشاره کلی شده برای کاربران بشدت جذاب تر شده و قطعا حجم بیشتری از کاربران به سمت این موتور پر طرفدار سرازیر خواهند شد.

  1. بهینه سازی و ارتقاء رندر های قابل اسکریپت نویسی( برای درک این امکان ارتقا یافته باید ویدید های معرفی خود سازنده را مشاهده نمایدد)در این قسمت
  2.  ارتقا shader graph  و ساختن انها بصورت کاملا بصری بدون نیاز به دانش برنامه نویسی
  3. استفاده از gpu برا ی محاسبه light mapping و افزودن جلوه های Post production
  4. ابزارهای جدیدی در قسمت ریگ و تغغیرات در قسمت صدا و ویدیو  و همینطور رابط برنامه با نرم افزارهای دیگر
  5. قسمت دیگرمربوط به انتشار خروجی برای موبایل هست که بسته های ساخته شده بصورت وصله اضافه می شوند و نیاز برای از نوع سازی و تست هر بار بسته قابل نصب در موبایل نیست(برای تست)
  6. انتشار باری کاربران لینوکس که بسیار خبر خوبی هست حداقل برای بنده
  7. افزودن فیزیک جدید به برنامه با همکاری با تولید کننده  havok

در کل جا نمایند:)